środa, 11 lipca 2012

Od Racheli

Właśnie siedziałam w biurze kiedy usłyszałam że ktoś się o mnie pyta wyszłam szybko z biura.Zobaczyłam młodą dziewczynę w ciąży uśmiechnęłam się do niej przyjaźnie, przywitałyśmy się i weszłyśmy do biura
- Więc jesteś tutaj, aby znaleźć pracę?
- Skąd się domyśliłaś? - uśmiechnęła się.
- Już ja to wiem.
- Myślę, że najlepiej się zdam w twojej Kawiarni. Jestem w ciąży. Mam też doświadczenie. Pracowałam w jednej kawiarni, tylko się tam nie odnalazłam. Piekłam z mamą od 6 roku życia i wymyślałąm nowe przepisy... Chcesz wiedzieć coś jeszcze?
-Nie to w zupełności mi wystarczy.Uśmiechnęłam się. Jeśli ci pasuje pracę możesz zacząć od jutra.O 9:00 otwieram aby wszystko przygotować więc jeśli by ci pasowało to mogła byś być tu na 10:00 ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz